28 marca 2013

Sowy i żyrafy

Ostatnio dużo szyję i muszę powiedzieć, że moje plecy zaczynają się buntować. Cały dzień mnie bolą, ale co tam. Powstały nowe żyrafy :-) część na specjalne zamówienie, a kilka trafi niedługo do sklepu.

Jeśli macie ochotę to piszcie okokoali@gmail.com zawsze mogę uszyć następne z wybranych przez Was tkanin. A jest w czym wybierać, bo szyję z tkanin szyjkolorowo oraz tkaninka.pl 

Zapraszam :-)

Polecam sowy: cena 35 zł








oraz żyrafy dla maluchów 20 zł








6 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy szyjesz. Koniecznie zacznij uprawiać sport, bo potem będzie za późno na profilaktykę i zostanie operacyjne leczenie. Ja przez 3 miesiące biegałam i moje plecowe bóle ustały w tym czasie. Teraz chorowałam i 1,5 miesiąca się nie ruszam, też siedzę pochylona nad robotą i coraz gorzej się czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. A do sportu to już się zabieram od jakiegoś czasu, ale jakoś przez tą zimę trudno mi się zmobilizować :-) Czekam na wiosnę i chociaż na rowerze trochę pojeżdżę. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Żyrafy mi się podobają :) Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć takie rzeczy :-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podobają, można zamawiać pisząc na adres okokoali@gmail.com :-)

      Usuń