20 lutego 2013

Żyrafy dla maluchów

Wzięło mnie na szycie żyraf, powstają jedna po drugiej .  Czekam też za nowymi materiałami, ale zastanawiam się jak funkcjonuję poczta na mojej wsi. To pierwsza paczka, która ma przyjść do nowego domu. Drogi zasypane, że ledwo można przejechać, a brak dzwonka przy furtce i brak skrzynki mogą skutecznie odstraszyć listonosza :-) Póki co każde szczeknięcie psów lecę do okna sprawdzić czy nikt tam nie stoi, ale chyba moje psiaki robią sobie ze mnie jaja, bo nigdy nikogo tam nie ma :-)

Przypominam, że jeśli spodoba się Wam moja żyrafa, a nie ma koloru, który szukacie to zapraszam do kontaktu okokoali@gmail.com, a ja uszyję żyrafkę specjalnie dla Was.











6 komentarzy:

  1. Cudo! Złożyłam właśnie zamówienie na DaWanda! Prezenty na zajączka:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super cieszę się, że się spodobały. Już pakuję i będą czekały na wysyłkę :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. piękne wzory materiałów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dziękuję, to już pomału uzależnienie, jak tylko widzę fajny materiał to muszę go mieć :-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Żyrafy są rewelacyjne, jak tylko znalazłam Okokoali to wiedziałam że musi ją mieć moja córa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :-) Zapraszam na profil na FB https://www.facebook.com/pages/OKOKOALI/313954895339195 tam można zamówić żyrafę :-)

      Usuń